Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 30 april 2016

Valborg 2016

Idag vill jag börja med att säga Grattis till alla som heter Valborg, och så säga Grattis till Kungen som fyller 70 år idag! Inte för att jag inbillar mig att han läser min blogg, men om nån av er som gör det råkar se honom så kan ni ju hälsa Grattis från mig! ;o)

Nu när det är avklarat så tänkte jag egentligen bara säga två saker:
1. Ta det lugnt med alkoholen ikväll! Det dräller alldeles för många, alldeles för fulla personer ute en kväll som denna!
2. Innan ni tänder eventuell brasa ikväll så kolla riktigt noga så att det inte gömt sig en eller flera igelkottar bland riset!
Ja, det var egentligen bara det. Ha nu en härlig, rolig och ansvarsfull Valborg! Var rädd om dig själv och andra!

Ärtor ut! (Peace out) :P

Anneli.

Inga kommentarer: