Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 24 maj 2010

En spännande resa!

Hej och hjärtligt välkommen till min blogg!
Jag som sitter vi tangentbordet heter Anneli och är en av alla dem som sett fördelarna med att vara med i ett nätverksföretag - eller "Folkets Företagande" som det också kallas ibland.
Som framgår av min presentation så har jag 5 barn, men alla bor inte längre hemma, men ni vet vad man säger: Små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer...! Bara för att några av barnen har blivit vuxna och flyttat hemifrån så betyder ju inte det att man inte längre känner omsorg om dem! De kostar minsann fortfarande i både pengar och engagemang! Älskade ungar!!

När jag 1982 blev mamma för första gången bestämde jag mig för att jag ville vara hemmamamma så mycket det bara gick! Och på de år som gått sedan dess har jag inte arbetat så mycket, vilket kommer synas på mitt bankkonto när jag blir pensionär...! Därför känns det extra viktigt för mig att skaffa mig en inkomst "på sidan om"! Men jag är kräsen!! Jag kan inte tänka mig att jobba med vad som helst!
Eftersom hälsa och välmående är en så viktig del av livet - inte bara för mig! - så känns det självklart att välja ett Nätverksföretag som både kan ge mig en bra inkomst och en bättre hälsa! Efter att provat på några andra företag inom hälsobranschen (med blandade resultat) har jag nu bestämt mig för att satsa på ett företag som heter Kyäni!
Kyäni är ännu så nytt för mig, så jag kan inte berätta så mycket om det än, men vartefter jag lär mig och får erfarenhet så kommer jag att skriva om det här på bloggen! Jag kommer även att berätta mer om mig själv och låta er följa med på min resa mot bättre ekonomi och hälsa!! Så följ med från början och läs mer i kommande blogginlägg!

Vill DU göra denna resa med mig - inte bara genom att läsa om mig här på bloggen, utan att påbörja din egen resa mot bättre hälsa och ekonomi - så tveka inte att höra av dig till mig!!
Det är tillsammans vi skapar och når våra mål!!
Välkommen i teamet!!

Anneli.

2 kommentarer:

catharina jarl sa...

Men OJ vilken fin blogg...! Snygga färgval du har gjort sedan jag senast var inne och kikade. Lycka till med allt det nya, kompis!

Anneli Sjögren sa...

Tack! Ja, jag är mycket nöjd med resultatet! Stort tack till dig som är den som gjort det möjligt och hjälpt mig så mycket!! You're a wiz!
//Da Polare. :D