Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 3 augusti 2016

Inte en dag för tidigt!

Äntligen kom då min käre son Rickard! ♥ Vi hade försökt träffas två gånger tidigare under den här tiden jag varit i Stockholm, men då blev det förhinder. Men... tredje gången gillt! Tjoho! :o)

Förutom att få pussa och krama på honom lite grann, prata om ditten och datten och bara få SE honom (det går alldeles för lång tid mellan gångerna! Tycker iallafall mamma...) så fick jag helt oplanerat hjälp med datorn som jag inte visste att jag behövde! ;o) Tur att man har barn som kan det här med datorer när mamma i det närmaste är teknikanalfabet! (Ja... det beror väl på vem man jämför med kanske... men de här mer avancerade grejerna begriper jag mig inte på!)

Och förutom ovan nämnda, så gick vi till den lilla Indiska restaurangen där jag även var med näst yngste sonen Martin och hans flickvän i lördags. Och med min ärkepolare Catharina två av gångerna hon var här... Och med kompisen Helene en av gångerna som hon var här... Ja, man kan säga att jag blivit "stammis" där på de här veckorna! :o)
Men de har ju så god mat!!
Det tyckte Rickard också!

Fast jag tror att han tyckte att morsan var jobbig som tog massa kort... :P
Men då får han väl tycka det! En mamma har väl några rättigheter iallafall!! :o) Hihihi...!

Det här var alltså igår. Idag ser dagordningen ut så här: 
1. Käka frukost. (Nä, jag har inte gjort det än...)
2. Åka intill stan och träffa "min" Homeopat Kari Kokko
3. Packa ihop mina saker! Imorgon bär det av hemåt! :o)

Så att... det är bara att sätta fart! 
Imorgon blir det nog inget blogginlägg, för jag kommer att ha fullt upp med att pussa på min man när jag kommer hem! (Och för er som kanske undrar: Nä, Adrian får man inte pussa på! Nä fy! Mammabasiller! Usch! ;o) Men jag ska försöka krama lite på honom iallafall!) ♥

Anneli.

Inga kommentarer: