Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 24 februari 2014

Barnledig

Igår åkte jag ju till Stockholm för att bli firad av mina älskade barn - så nu har jag blivit firad i dagarna tre! Så kan det gå när man fyller år...! :D Tur att jag verkligen gillar både att bli firad och att fira andra!
Jag tänker att enda anledningen till varför man fyller år är för att man ska fira sin dag och göra nåt roligt! Alltså inte fira att man blivit ett år äldre, men ändå fira att man fyller år! Hänger ni med!?!
Men having said that, så ska jag bara förtydliga att jag inte har nån åldersnoja över huvud taget! Ålder är bara en siffra - men man vill ju "hänga med" så länge som möjligt!
Vi började med att samlas på en restaurang på söder för gemensam lunchbuffé och sen drog vi vidare hem till mellandottern med sambo för samvaro och fika! Men det dröjde innan det fanns plats i våra magar för nån fika! Alla var proppmätta efter lunchen! :P Men när väl fikat kom fram så lät vi oss väl smaka, och jag fick lite sång till kaffet (Ja må du leva)!

Jag vet inte om jag säger det här varje år, men det känns som att det var den bästa födelsedagen ever! Det är inte så ofta jag har förmånen att umgås med alla mina 5 barn samtidigt, men det gjorde jag ju igår! ♥ Och som "grädde på mose... eh.. tårtan" ;-) så var två av mina bästa och äldsta vänner med också; "tantista" och min käre killkompis T som varit min kompis sen vi var typ 5 pannkakor höga!
Det är med ett STORT leende jag tänker på dagen som var igår! ♥

Idag sitter jag här i min soffa i mitt vardagsrum i mitt hus igen, men en person fattas...! Adrian stannade nämligen i Stockholm och ska bo hos sin äldsta storebror hela veckan. Han har ju sportlov, men jag befarar att den enda sporten han kommer att utöva är sån som är på data- och TV-spel...!
Ja, ja..! Jag få i alla fall ha min dator ifred, vilket inte är fallet när han är hemma!

Men nu ska jag dra iväg till jobbet! Ha en bra dag allihop!

Anneli.

Inga kommentarer: