Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 14 december 2014

3:dje Advent

Idag är det inte bara 3:dje Advent - nä idag är det även Jannes födelsedag! :D Hurra, hurra, hurra, hurraaaaa!! ♥
Nu är gubben min inte mycket för att fira, utan det är vedinbärning och rensa kattlådor som vanligt som gäller även denna dag! Men Ärkepolaren Katta är här och jag har fått en superskön behandling av henne och vi har fikat ute i Da House! Man kan ju tycka att det borde vara Janne som skulle få behandling och fika, men han vill inte ha! Han har hellre en glad fru, och det tycker ju förstås jag är heeelt Ok! :o) Och det funkade; Jag BLEV glad(are)! :o)

Om en stund ska jag göra mandelmjölk i min nya ChufaMix som jag skrev om på min Gröna blogg igår! Det ska bli spännande att se om det är lättare att göra mandelmjölk i den mot så som jag brukar göra! :D Recension på ChufaMixen kommer inom kort på Gröna bloggen! :D

Nu får ni ha en riktigt trevlig 3:dje Advent! Det ska jag iallafall ha!

Anneli.

Inga kommentarer: