Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 24 februari 2015

Rykande färskt

Hej på er alla!
Jag vill börja med att be om ursäkt för att det går så lång tid mellan blogginläggen, men jag är fortfarande så in i vassen trött och orkeslös...! :-( Och nu "nojjar" jag över att jag ska börja jobba så smått på måndag... Jag har verkligen blandade känslor inför det, men det känns ändå som att det är dags att försöka - och jag ska ju bara jobba 10 timmar i veckan de första 2 månaderna.

Nåt annat som tog lång tid var att maila till Fotograf Jonas Bilberg som var här den 25 januari för att ta foton till artikeln om Oilpulling till Aftonbladets artikel som jag var med i. Härom dagen fick jag äntligen tummen ur... och mailade honom och idag fick jag några av bilderna han tog!
Bl a den här:
Foto: Jonas Bilberg
Den här bilden kommer jag nu att använda som profilbild både här och på facebook, för den jag hade tidigare börjar ju bli lite till åren... den togs den 12/9 -10!

Här kommer en annan av de bilder Jonas tog:
Foto: Jonas Bilberg
Som ni kanske ser så fotade vi inne i Da House! Det enda stället här som är städat och där det är lugn och ro! Och man inte riskerar att snubbla över katter...! :P

Det här får bli allt för denna gång! Nu knorrar magen och jag kommer helt plötsligt ihåg att jag bara ätit frukost idag... visserligen vid 12-tiden, men ändå...! Så; mot köket! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: