Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 18 maj 2015

Ryggvärk från helvetet och en seans

I en hel vecka har jag (för ovanlighetens skull) haft ont i ryggen. Men en konstig ryggvärk... Det började med att det gjorde ont på höger sida strax ovanför höftbenet och sen har det onda vandrat allt längre åt vänster tills den nu är på exakt samma ställe som det började på, fast på vänster sida..! Det har inte gjort så där vansinnigt ont och inte hela tiden, men det har liksom huggit till rätt som det är, och DÅ har det gjort rejält ont!
Men på lördagskvällen tilltog smärtan, och som vanligt hade jag inte en endaste värktablett hemma! Hur jag lyckades ta mig upp till övervåningen och i säng vet jag knappt, och hur natten var vill ni inte veta!! (Men Janne sa att jag hade väckt honom flera gånger med mina skrik...)

På söndagsmorgonen kom jag knappt ur sängen... jag hade så ont så jag bara vrålade när jag rörde mig och jag kunde inte klä på mig själv... Så gissa vem som bad Janne åka in till stan för att köpa värktabletter...
Till saken hör också att det sedan länge var bestämt att jag skulle åka till Ludvika på eftermiddagen för att ha en seans hos en bekant, och jag funderade på om jag skulle kunna genomföra den med hjälp av värktabletter eller om jag skulle ringa och ställa in... Jag var sååå nära att ställa in!! Men när värktabletterna tog bort den mesta av värken och Janne lovade att följa med och köra så beslöt jag mig för att trots allt åka till Ludvika.
Det är Janne som har fotat mig under seansen!
Seansen gick bra (fast jag kände mig rätt seg...) och flera tog av mina visitkort och sa att de skulle höra av sig! Det var ju roligt!! :o)
Men jag tror nästan att det bästa av allt var att jag hade en auragraf med mig som jag hade gjort några dagar tidigare till någon (jag visste förstås inte vem) som skulle närvara på seansen, så innan jag avslutade tog jag fram den, förklarade vad det var och kände in till vem jag skulle ge den. Och hon som fick den blev så glad! Jag tolkade bilden också och hon förstod precis vad jag pratade om! Det jag sa betydde jättemycket för henne sa hon! ♥
Det här är auragrafen som hon fick!
När jag kom hem från Ludvika kände jag att ryggen var sämre... det gjorde ont fast jag åt värktabletter! Men jag kände mig så nöjd med eftermiddagen så det kändes värt det!

Jag har rätt ont idag också, så det är bara att ta det lugnt! Men det ska väl bli bra vad det lider - fast tills dess är det JAG som lider...!! ;o) Det är väl en himla tur ändå att det finns värktabletter när man verkligen behöver dem!

Anneli.

Inga kommentarer: