Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 16 juni 2010

En skeptikers förhoppning.

Igår kväll pratade jag i telefonen med en vän sent på kvällen. Vi pratar inte så ofta hon och jag, men när vi väl gör det så kan vi prata i timmar! :D
När vi hade pratat en stund så kommenterade hon att jag lät så pigg. Hon är ju van vid att jag alltid är så trött och eftersom vi inte pratat på ett tag så märkte hon skillnad på min röst och hur jag pratade! Själv har jag inte reflekterat så mycket på om jag är piggare än vanligt eller inte. Jag förstå att det låter konstigt, men med tanke på all den stress jag haft i mitt liv på sistone så kan jag inte direkt påstå att jag känner mig piggare, men när hon sa som hon sa så tänkte jag efter och kom på att jag nog mest är förvånad över att jag klarat av den här stressen så bra, och att jag inte klappat ihop nu när det är över!
Är jag piggare? Hm... Jag tror det är lite för tidigt att säga...! Och OM det nu är så att jag faktiskt är piggare och att det håller i sig - beror det då på att jag dricker Kyäni Sunrise varje dag? Det är definitivt för tidigt att säga! Jag vill nog ge det nån vecka till innan jag tror nåt! (Jag är skeptiker av födsel och ohejdad vana...!) Men jag måste ärligt erkänna att jag hoppas att jag blir piggare av Kyänis produkter! För jag har inte blivit det av nåt annat jag provat och nu är jag hjärtligt trött på att ständigt vara så trött!
Följ min blogg för att få höra hur det går!!

Vill DU göra denna resa med mig - inte bara genom att läsa om mig här på bloggen, utan att påbörja din egen resa mot bättre hälsa och ekonomi - så tveka inte att höra av dig till mig!!
Det är tillsammans vi skapar och når våra mål!!
Välkommen i teamet!!

Anneli.

PS. Igår fick jag ett trevligt mail: Jag har tjänat mina första pengar!! $39.30! Inte mycket, men det kändes kul iallafall! DS.

2 kommentarer:

urbanista sa...

Ja jag hörde nåt i din röst som jag inte hört på länge...! Oavsett orsak så var det jäkligt kul att höra den där extra klangen i din röst:) Skall bli spännande att se vad du kommer fram till!

Anneli Sjögren sa...

Ha, ha!! Du kanske rent av känner igen den gamla Anneli - från "tidernas begynnelse"! ;-)