Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 3 februari 2013

Kort uppdatering

Neeeeeej.....! Helgen är snart slut! Och jag är lika trött som innan helgen..!
Jag har inte gjort många knop, mest sovit, kollat mail och bloggar (som jag fortfarande ligger efter med...), lyssnat på massa skön musik på youtube och spelat några spel på facebook...! Men igår tog jag mig i kragen och gjorde lite smaskig juice på morötter, äpplen, apelsin, citron, ingefära, gurka och lite vitkål och idag har jag bakat tårtbottnar till min födelsedag som infaller nu på fredag. Så liiite nytta har jag gjort! :P
Strax ska jag ladda inför veckan med ett skönt skumbad och sen försöka komma i säng före midnatt! Det är i alla fall planen och sen får vi se hur det går...! :P
Men det betyder att här kan jag inte bli sittandes!!
Adios amigos!

Anneli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du haft en riktigt härlig helg i lugnets tecken. Så mysigt :) Längtar till en sådan helg. Tänker se till så att kommande helg blir så.
Ha en jättefin måndag,
kram Lina

Anneli Sjögren sa...

Hej Lina och tack för kommentaren!
Jo, det var skönt att det var lugnt, men jag önskar att jag hade mer energi och orkade göra lite mer...! Det är ju helt sjukt att hela helgen ska gå åt till att vila så att man orkar jobba i veckan..! Det KAN inte vara det livet går ut på!! :-(