Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 6 september 2015

Släktkalas och vampyrer

Idag har jag varit på lite släktkalas hemma hos min "sista pappa" i Heby. (Min sista pappa = den man min mamma levde med de sista 21 åren av sitt liv). Trots att bara 2 av mina barn och ett av min tvillingsyrras barn kunde komma så var köket proppfullt med folk. Vi är en stor släkt..! :o) Mamma hade 5 barn och 16 barnbarn, och hur många barnbarnsbarn... ja, jag orkar knappt räkna alla... Vi är en stor släkt om jag säger så...! Tur att inte alla kommer samtidigt faktiskt!

I helgen har jag haft min älskade dotter "Lilla Y" här. Vi håller på att röja här i huset - och främst i vardagsrummet - för att få plats med den nya soffan vi fick hem i måndags, och Lilla Y har en del grejer kvar här fortfarande fast hon inte bott hemma på 5 år, så hon kom för att hjälpa oss med röjandet genom att rensa bland sina egna grejer.

Natten till idag gjorde Lilla Y och jag veganost som blev riktigt bra, och jag kommer att skriva receptet på min Gröna Blogg - dock inte ikväll! Nä, för nu ska jag äta lite och sen blir det TV resten av kvällen! Det är ju sista delen av Twilightsagan på TV 3 ikväll!! Det vill jag INTE missa!
Bilden ärligen snodd på internet.
Jag har redan sett filmen minst 2 - 3 gånger förut, men jag fullkomligt ÄLSKAR både böckerna och filmerna om Bella och vampyren Edward! ♥ Så ikväll bänkar jag mig i soffan och stänger av ljudet på telefonen, för jag tänker INTE svara om nån ringer! Nix! Never! Glöm det! :P Jag säger bara detta: Den som stör mig ligger brunt till!!

Anneli.

Inga kommentarer: