Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 29 oktober 2015

Apropå vuxenmålarböcker

En facebookvän länkade till DENNA sida apropå vuxenmålarböcker. I artikeln står det bl a att färgläggning av bilder är det bästa alternativet till Meditation!
Sweet, säger jag, för tyvärr är det så att Meditation inte fungerar så himla bra längre för mig... :o( Jag kommer liksom inte ner i nåt lugnt, meditativt tillstånd längre, och det är jag övertygad om att det beror på utbrändheten! Om jag tyckt att tankarna far runt som ping-pong-bollar i skallen på mig förut, så är det ingenting mot hur det är nu! Men jag tänker inte ge upp meditation för det, oh nej! Men nu har jag ju ett alternativ och komplement iallafall!

Och som av en händelse så är jag faktiskt på väg ut till Da House för att fortsätta måla på min delfinbild. Och dricka en balja té. Och kanske, kanske slinker det ner en liten mörk chokladbit också!! ;o)

Anneli.

Inga kommentarer: