Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 9 augusti 2016

Misslyckad men god

Igår blev det inget blogginlägg här på denna min Rosa blogg. Men det blev ett på min Gröna, nämligen en uppdatering om hur det går med Frekvensmedicinen. Vill du läsa det kan du klicka HÄR.
Istället för att skriva ett blogginlägg även på denna blogg, övade jag på att spela trummor, och så bakade Adrian och jag en kokoskaka.
Det skulle ha blivit en kokoskladdkaka, meeeen... jag råkade glömma den i ugnen lite för länge! Så som kladdkaka betraktad blev den misslyckad för den blev inte det minsta kladdig. Men god blev den som tur var! Så jag ska fila lite på receptet till nästa gång, och så ska jag komma ihåg att ställa en timer så den kommer ut ur ugnen i tid! Då blir den nog som jag vill ha den. Hoppas jag... Ibland blir det lite experimenterande innan man får till det, men håll tummarna för att den redan nästa gång blir så som jag hade tänkt mig! Det var ju faktiskt en kladdkaka jag var sugen på!

Nu ska jag straxt iväg in till stan och hälsa på min kompis Adalet. Vi har inte setts på 4 veckor! Det är lääänge för oss! Vi brukar ju försöka ses nånting varje vecka annars, men eftersom jag varit i Stockholm så har vi av förklarliga skäl inte setts! Men nu ska vi råda bot på det! :o) Först lite frunch bara! Jag kan ju inte komma alldeles tom i magen! :P

Anneli.

Inga kommentarer: