Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 13 februari 2014

Hej bloggvärlden!

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar igen. Jag tänkte att ni skulle få dela min glädje över mitt nyklippta hår och mina vunna pengar som jag skrev i förra blogginlägget ett tag till...!
Nä, riktigt så var det inte! Jag har faktiskt haft rätt mycket för mig på sistone! Förutom allt det dagliga med att man ska vakna, laga mat, äta, jobba, handla förnödenheter o s v så hade jag i tisdags en kursdeltagare från en Sorgbearbetningskurs här för att läsa upp ett nytt fullbordansbrev.
Nå, det borde väl gå ganska fort tänker ni kanske.. och ja, det skulle möjligtvis kunna ta nån halvtimme så där, men när vi sen har såå himla mycket annat intressant att prata om så springer tiden iväg och det hinner nästan bli "dagen efter" innan jag kommer in i huset igen, och då orkar/prioriterar jag inte skriva ett blogginlägg!
Och igår... igår var mig lyckodag; då startade jag upp min Mediala utvecklingscirkel igen! :D Jag har haft uppehåll sen i början av november och ända till nu, och jag har verkligen saknat mina älskade cirklar! Men igår drog den så äntligen igång igen! :D Tjohoo!! :D
Och nu - nu sitter jag här och bloggar! Men jag  behöver snart börja tänka på att komma iväg till jobbet så så mycket mer än så här hinner jag inte skriva just nu!

Jag önskar er alla en underbar dag! ♥

Anneli.

PS. Vill ni veta mer om Handlingsprogrammet Sorgbearbetning så gå in på http://www.sorg.se/. DS.

Inga kommentarer: