Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 29 augusti 2013

Normalt?

Nu börjar livet så smått återgå till det normala. Vad som nu menas med "normalt"...!! Men jag börjar nästan känna mig som mig själv igen i alla fall! :D
Linnéa åkte hem i morse - ännu en sak som återgått till det som numera tillhör det normala, d v s att alla kidsen flyttar hemifrån och att jag nu bara har den siste kvar - så länge som det nu varar..!! Jaja... such is life!

Jag har en halvfastedag idag och har följaktligen inte ätit något - än! Men det börjar bli dags för mina max 500 kcal och jag behöver inga Tarotkort för att förutspå att en grönsakssoppa finns i min nära framtid! ;-) Adrian ville hellre äta potatismos och det får han förstås så gärna! Janne gick ner till landen för att hämta lite grönsaker och kom tillbaka in med bl a dessa:
Men alltså... kolla in de där potatisarna!! Snacka om att de har vuxit!! Det är inte alla år vi får så stora potatisar, men det verkar vara ett bra potatisår i år!
Vitkålen sitter Adrian och jag och äter as I write! Den är sååå god!! Men nu ska jag ut i köket och koka mig lite soppa! Over and Out!

Anneli.

Inga kommentarer: