Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 8 augusti 2013

Nu är det så där mycket igen...!

Här kommer en snabb uppdatering för att visa att jag lever! ;-)
Min "lediga" tid går åt till att fixa ute i Da House, så det blir inte så mycket tid eller ork att sitta vid datorn just nu.
Det sista jag hade att flytta från lokalen var alla mina krukväxter och dem tog jag med mig igår efter jobbet. Jag har inte kunnat gjort det tidigare eftersom vi har målat alla fönsterbrädor i flera omgångar, men nu är det torkat och klart och alltså kunde jag ta hem mina växter!

Janne har fått alla lister och dörrfoder på plats och har grundmålat dem, men än återstår minst en strykning till! Jag har äntligen fått upp alla böcker i bokhyllan vilket betyder 4 lådor mindre på vardagsrumsgolvet! Det går framåt, även om det går alldeles för långsamt! Men jag har ju bestämt mig för att göra allt som står i min makt för att få ordning till på söndag då gänget vill komma hit på inflyttningsfest, så det är bara att streta på!

Nu ska jag till jobbet och när jag kommer hem vid 17.00-snåret igen ska jag fortsätta fixa ute i Da House - och så ska jag försöka klämma in lite kvällsmat också...! Det blir lätt att jag glömmer bort att äta när jag har så här mycket att göra och det är ju inte så bra...!!

Men jobbet var det ju...!! Morsning och good bye!!

Anneli.

Inga kommentarer: