Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 14 augusti 2013

Usch och blä!

Precis som titeln avslöjar så är det usch och blä i mitt liv just nu! Jag har gått och "skaffat" mig urinvägsinfektion och det är INTE kul...!! :-(
Det började redan i måndags, fast då ville jag inte riktigt fatta att det var så... Men på tisdag morgon var urinvägsinfektionen ett obehagligt faktum! Igår kväll satt jag här framför datorn med feberfrossa och skrev ett blogginlägg på min "Gröna blogg" (< Länk) om naturlig bot för urinvägsinfektion och jag håller som bäst på att försöka kurera mig med en del av de tipsen jag skrev om där. Och det går åt rätt håll i alla fall! Jag har slutat kissa blod och febern är i stort sett borta!

Men jag har ju inte tid att vara sjuk!!!! Det är mycket kvar att göra i Da House, söndagens invigningsfest närmar sig med stormsteg och imorgon fyller Martin 19 år! Ja, ja.. Det bli som det blir! Det viktigaste är att jag blir frisk! Men tårtan som jag ska göra till Martin är busenkel att göra och hans presenter är redan klara, så jag kan ligga på latsidan och vila upp mig med gott samvete! :D

Jag skriver sen på min gröna blogg om hur och vad jag gjort för att bli frisk och så kan jag länka till det blogginlägget härifrån om ni vill! :D

Anneli.

Inga kommentarer: