Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 1 augusti 2013

Martiiiin!!

Idag är en ny milstolpe i mitt - och framförallt i Martins - liv! Idag är dagen då mitt näst yngsta barn flyttar hemifrån! Det är verkligen med blandade känslor för min del! :-) :-(
 Hantlarna måste med förstås!
Och elgitarren!!
 Märks det att Martin är glad?? ;-)
 Janne kör ner Martin till Stockholm as I write!
Tyvärr kan jag inte följa med eftersom jag ska jobba i eftermiddag. (Jag ska alldeles strax åka.) *Snyft*

Martin ska alltså flytta till Stockholm för att plugga på KTH. Det kommer att bli såå tomt när han inte är hemma längre!! Vem ska jag nu sjunga Metallica-låtar med och vem ska nu spela elgitarr för mig?? Tur att jag fortfarande har Adrian hemma! ♥ Och Martin har i alla fall lovat att komma hem till sin födelsedag i mitten av augusti och jag har lovat att göra hans favorittårta till honom! ♥
Dessutom blir Martins "riktiga" flytt inte förrän i mitten av september när han kommer att få flytta in i sin studentlya - nu ska han tillfälligt bo i andra hand i en lägenhet som turligt nog är fullt möblerad och har allt man kan behöva även i köket, så idag behövde han bara ta med sig det viktigaste! (Och som ni märker så är det viktigaste hantlar och elguran!! ;-) Hehe..!! :D

Men nu ska jag ta och åka iväg till jobbet!! Ha en bra dag alla bloggläsare!! ♥

Anneli.

Inga kommentarer: