Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 21 juni 2012

En Glad Midsommar

Nu är det lugnt i det Sjögrenska huset ska jag säga!! Bröderna Bus åkte till Stockholm igår för att fira midsommar med syskon och kusiner. Och i år är det inte bara midsommarafton på midsommarafton... Det är även Adrians 13-årsdag!! ♥
Det känns lite tråkigt att inte få fira honom på hans stora dag, men han ville verkligen följa med storebror till Stockholm, så så fick det bli!! Huvudsaken att han blir nöjd och har roligt!

Här i huset är vi inga stora Midsommarfirare i alla fall... inte ens jag som brukar älska att fira allt som går att fira, och att få ihop till ett födelsedagskalas är nog inte heller så lätt just för att det är Midsommarafton :P Men kusin Linda har lovat att fixa en chokladtårta till Adrian - precis som han önskar sig - och så ska de ha grillfest, så bättre födelsedag kan man nog knappast önska sig!! :D

Janne och jag ska också grilla på Midsommarafton, tillsammans med Nettan och Katta och några till! Så det går ingen nöd på oss! :P

En riktigt glad och fin Midsommar önskar jag alla mina bloggläsare!!


Anneli.

Inga kommentarer: