Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 4 juni 2012

En snabbis bara...

Här kommer en snabb blogguppdatering innan jag ska åka till lokalen med Adrian. Vi ska nämligen sova över där inatt! Jag för att jag tidigt som attan ska åka och hämta Nettan för att åka till Handledarutbildningen i Borlänge, och Adrian för att han vill ha nära till skolan! :D
Detta innebär att jag inte kommer att ha tid med vare sig bloggen eller nåt annat som har med datorn att göra förrän på onsdag i och med att när jag kommer tillbaka från Borlänge så ska jag ha den Andliga och Mediala utvecklingscirkeln.
Men på onsdag ska det nog bli ett nytt, "riktigt" blogginlägg. Då ska jag berätta om ett spännande personlighetstest som vi gjorde på förra utbildningsdagen och som vi imorgon ska få svar på!! Det ska verkligen bli spännande!! :D

Så; på återseende kära vänner!!

Anneli.

Inga kommentarer: