Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 16 juni 2012

Spanska flugan

Hallå i cyberspace! Det är bara lilla jag som tittar in på bloggen! :P
Sen sist har jag vilat massor och egentligen inte gjort så mycket annat...! Direkt jag försöker pressa mig till något så blir jag yrslig, darrig och alldeles svettig! Så det är bara att fortsätta ta det lugnt!
Jag har fixat en läkartid ner på vårdcentralen till på tisdag så att jag förhoppningsvis kan fortsätta vara sjukskriven ett tag till. Vi får se hur det går med den saken...!

Idag är första gången på en vecka som jag faktiskt har gjort nånting! Min kära tvillingsyrra - som varit i Stockholm och sjungit på en begravning - kom och hämtade upp mig och bjöd mig på teater i Borlänge! "Spanska flugan" med teatergruppen Gazbazz. Det var ett väldigt trevligt avbrott från min trötta vardag! :D
Det var svårt att få bra kort därinne. Det minst dåliga är det ni ser här ovan. 
Nu är både Rosali och jag tillbaka i Avesta. Vi ska sova i lokalen för imorgon ska Nettan komma hit och visa PartyLite's fina grejer. Jag tänkte att jag skulle köpa några "anti-mygg-ljus" så att man förhoppningsvis får vara ifred från de små monstren i sommar!

Japp, det var vad jag orkade med idag! Natti natti!

Anneli.

Inga kommentarer: