Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 11 december 2012

Hej å hå!

Det är mycket nu...! Det mesta roligt som tur är! Men jag som är van vid att mer eller mindre bestämma  mina tider efter eget huvud behöver nog en hel del tid på mig för att landa i alla förändringar...!!
Att starta upp ett företag tar väldigt mycket energi och tid, och det är så himla mycket man måste tänka på! Att vi nu äntligen blivit reggade som arbetsgivare, för moms och F-skatt betyder ju att det blir ännu mer att hålla reda på! Det gäller att hitta fungerande rutiner, och det är ju inte min starkaste sida... jag som gillar att improvisera! Men det man inte kan, får man försöka lära sig! Övning ger färdighet!!

Som det är just nu så hinner jag inte blogga så mycket som jag brukar, vilket känns jättetråkigt eftersom det är en av de grejer i mitt liv som ger mig så mycket! Jag gillar ju verkligen att skriva!! Men tur är väl det eftersom jag dessutom har ännu en blogg att skriva på nu (alltså vår företagsblogg), men än så länge skriver jag inte där så ofta och när jag gör det så ingår det i min arbetstid.

Imorgon är det ett spännande datum: 12-12-12! Vet ni vad jag ska göra då? Jo, jag ska ha en liten seans i Västerås! :D Som vanligt är jag ganska nervös...! Jag har ju inte seanser särskilt ofta så jag känner mig lite ringrostig! Men idag på min Andliga och Mediala Utvecklingscirkel tog jag in 3 kontakter så jag fick i alla fall öva mig lite!! Och det gick ju bra och det gör det alldeles säkert imorgon också! :D

Ja, det var allt för idag! Ha det så bra alla kära bloggläsare!

Anneli.

Inga kommentarer: