Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 14 december 2012

Jag blir så glad...!

På seansen jag hade i onsdags fick jag mycket fin och positiv feedback och idag fick jag ett jättefint PM på facebook från en i publiken som var där på sin livs första seans. Jag blev alldeles rörd!! Så här skrev hon:

  • Hej!
    Jag varmed på 12-12-12 och jag var en av "oskulderna" i lokalen, och vill bara ge lite feedback, det var helt fantastiskt att få uppleva din seans,och de andra två kvinnorna oxo naturligtvis, men seansen, jag hade gåshud på hela kroppen nästan hela tiden, så bra var de! Ser fram emot kommande event om du kommer vara med änglamässanlotusblomman fler gånger kanske.
    Ha en fortsatt trevlig kväll och trevlig helg! 


Ja, vad säger man..!! Jag blev superglad!!
"Oskulderna" kanske jag ska förklara...! När jag har en seans så brukar jag alltid fråga om det är några där som aldrig varit på en seans förut och det är nästan alltid några som inte har varit det, och då brukar jag lite skämtsamt säga att jag tar oskulden på dem...!! ;-)

Ja, det var bara det...jag var bara "tvungen"att berätta...!! :P

Anneli.

4 kommentarer:

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

duktig du!!! <3

Anneli Sjögren sa...

Tackar, tackar!! ♥ Ja, jag gör så gott jag kan!! :D

Anonym sa...

Åh vad fin feedback :) Jag blir alltid så glad när en person tar sig tid att berätta för en om de tycker man har gjort något bra. Jättehärligt!
Grattis till en bra seans.
Ha en härlig helg!

kram Lina

Ps, MMA är en sorts kampsport ... Mixed martial art ... En sån grej jag antagligen bara ser en gång i livet ...

Anneli Sjögren sa...

Tack! Ja, visst blir man glad av positiv feedback!! Det blir ett "kvitto" på att man gjort nåt rätt/bra! :P
MMA... Så klart!! :D
Kram!!