Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 2 december 2012

Skyltsöndag i Avesta

Nu är jag hemma efter en kall dag på stan! Södra Dalarnas Serviceteam har klanderfritt utfört sitt uppdrag att för kommunens räkning sköta två eldar, och att dela ut våra foldrar till folk i vimlet!
Vädret visade sig från sin bästa sida; strålande solsken, nästan ingen vind, men tyvärr lite väl kallt! -12 grader när vi åkte in till stan och -15 grader när vi åkte hem. Brrr..!!!

Som jag skrev i förra blogginlägget så var Kamelbonden Bengt här i stan, men det var bara en kamel - inte två som jag skrev.
Det var många som ville ta kort!
Här ser ni Kamelen Tingeling och Bengt själv i egen hög person!

 Och här en bild på Bengt och en på Tingeling. Vem som är vem får ni lista ut själva!! :P
Sen ska jag visa två kort som vår ordförande och projektledare Eva tagit:
Här ovan ser ni Nettan (till höger) och jag vid "vår" eldtunna (Eva och Janne skötte en annan lite längre bort).  Med på bilden är också min kompis Sylvia som kom och pratade med oss.

En annan som också kom och pratade med oss var...
Bengt!! :D Och självklart passade Eva på att fota oss! :D

Nu är det skönt att vara inne i stugvärmen igen! Och med mat i magen och en stor kopp té bredvid mig så börjar det kännas riktigt bra! Förutom i fötterna... aj, aj va ont jag har!! Men det går över!! :D
Den här dagen kommer jag att tänka tillbaka på med ett leende!

Anneli.

Inga kommentarer: