Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 25 januari 2013

Mentalt utcheckad

Jag börjar dagens blogginlägg med att "knyta ihop säcken" om branden jag skrev om igår.
Självklart skrev Avesta Tidning om händelsen och hade flera foton med.
Mannen som Janne hade sett sitta på huk utanför huset och som var svart av sot hade räddat sig ut genom ett fönster och fick snabbt komma till lasarettet. Hans tillstånd är inte livshotande stod det i tidningen. Det var ju skönt, men hela hans hem, alla hans ägodelar har gått upp i rök! :-(  Jag hoppas verkligen att han får all hjälp han behöver!

Ok! Nu byter vi ämne!
Jag har ju varit uppe i Djurås idag och träffat andra Sociala företagare vilket var mycket givande och jättekul! Men min "stackars" hjärna har nästan stängt ner!! Jag är så trött i skallen och har faktiskt en skaplig huvudvärk efter att ha suttit så länge (ca 4 timmar) och varit skärpt och försökt hänga med i snacket med all information, diskussioner och förstås presentationer av oss själva och vad vi håller på med i våra olika företag. Det tar på krafterna för mig att vara så fokuserad under så lång tid!
Men nu är det helg och jag tänker bara ta det luuuugnt!! Sova länge, beta av mail och bloggar som blivit försummade i veckan, häcka på facebook och kolla vad kompisarna har för sig och... nä, det får nog räcka! :P Man ska ju inte förta sig!! ;-)

Men nu ropar Bröderna Bus utifrån köket att middagen är klar! Bäst att gå ut och äta innan maten vissnar - de har bl a gjort en matig sallad! Mums!! :D

Anneli.

Inga kommentarer: