Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 13 januari 2013

Tjugondag Knut

Åh vilken härligt slö dag jag har haft idag! Sov länge och sen när jag väl kom upp ur lopphögen så tog jag ett lååångt, varmt bad innan jag gick ner och åt frukost! Då var väl klockan i det närmaste halv två...!! :P
Sen tittade Janne och jag på TV - något vi sällan gör så här på dagtid, men vi hade missat säsongsstarten av "Once upon a time"  som startade på 5:an i torsdags, så vi såg reprisen nu idag. "Once upon a time" är ett av få TV-program som jag tittar på. Jag älskar den serien!! ♥
Efter det var jag ute på facebook en liten stund innan jag åkte in till lokalen för att träffa min kompis Katarina kl 18.00. Egentligen skulle vi göra lite PSYCH-K med varandra hade vi tänkt men vi satt och fikade och "löste världsproblemen" i tre timmar istället, och sen var hon tvungen att åka hem till man och barn igen. När hon åkt satte jag fart och städade bort julen i lokalen - det är ju faktiskt Tjugondag Knut idag! :D

Innan jag hoppade in i bilen för att åka hem så fick blommorna lite vatten, och det var i grevens tid kan jag säga..! Och nu sitter jag här vid datorn igen! Men idag hade jag faktiskt tänkt att försöka komma i säng senast till midnatt!! Jag bara måste vända dygnet lite mer åt "rätt" håll! Det har gått helt över styr med den saken över jul och nyår..!! Och på tisdag morgon ska jag börja jobba INNAN tuppen ens har vaknat - då har vi i Södra Dalarnas Serviceteam uppdraget att fixa frukost till ca 60 personer (företagsfrukost som kommunen anordnar) och den ska vara färdig till kl 07.00! Hur tidigt vi måste börja jobba vet jag inte än - det beror på hur mycket vi hinner förbereda imorgon eftermiddag (vi ska ställa i ordning bord och stolar i lokalen och eventuellt lite annat som går att förbereda), men jag har i alla fall bestämt mig för att jag nog ska försöka sova några timmar innan det är dags att åka till jobbet istället för att hålla mig vaken och sova efteråt som jag funderade på ett tag.

Ja, så då är det väl inget annat att göra än att avsluta detta blogginlägg och förbereda sig för sängen!
Natti natti, folkens!

Anneli.

Inga kommentarer: