Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 15 januari 2013

Morgonstund har...

... INTE guld i mund!!! Åtminstone inte klockan 03.45...!! Det var då jag svängde benen över sängkanten för att förbereda mig på min arbetsdag som började kl 05.00!
Men mot all förmodan så gick det faktiskt bra att komma upp, iväg och i tid! Men jag kan inte påstå att jag längtar efter att göra om det...!! :P
Däremot så var själva arbetet ganska roligt, och ännu roligare blev det av att vi fick så mycket beröm! :D
Här kommer några foton från Avesta Kommuns Företagarfrukost:
Först ut har vi vår projektledare Eva som lägger sista handen på frukostbordet genom att tända ljusen.
Vi hade dukat långbord/gående bord och här är första tredjedelen av det.
Här har vi mitten av långbordet. Visst är det fint! Det är Nettan och Eva som dukat fram allting!
Och här har vi slutligen sista tredjedelen av frukostbordet!
Så var frukosten i full gång! Det kom inte 60 personer som det var sagt... Det kom ca 70 pers!! Vi blev lite oroliga att maten inte skulle räcka, men vissa saker räckte precis och av annat blev det lite över så på det hela taget kan man säga att det blev ganska perfekt! :D Gott var det tydligen också, för vi fick mycket beröm! Både för maten och för den fina dukningen! :D
På sista bilden står jag inför alla och har en liten presentation av Sociala företag i allmänhet och Södra Dalarnas Serviceteam i synnerhet! Det är Eva som tagit den bilden.
Som vanligt kan ni klicka på bilderna så de blir större.

Jaha, när frukosten var över och alla gått till sitt så var det bara disken och undanplockningen kvar..!! Men som tur var slapp vi städa också! Det tog tillräckligt lång tid ändå!

Nu är jag hemma igen och vill inget hellre än att sova!! Men jag ska försöka hålla mig vaken några timmar till. Men ett kan jag garantera: i natt blir det inget nattsuddande för mig i alla fall!! :P

Anneli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att det gick så bra. Och så fint det blev :) Ser supergott ut :)
Ha en fin torsdag,
Stor kram Lina

Anneli Sjögren sa...

Tack Lina! :D Ja alla såg då så nöjda och glada ut! Och beröm fick vi!! Allt ifrån att det märktes att vi använt fina råvaror till att tulpanerna verkligen lyste upp! :D
"Det är de små, små detaljerna som gör'et" tralla-laaa...!! :D