Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 7 oktober 2013

Statistik, feber och en eventuell spökjakt

Idag mår jag så där lite halvrisigt... har lite feber och känner att jag har en förkylning i kroppen. :-( Trots detta har jag jobbat, för det var sånt som helt enkelt var tvunget att göras och som helst skulle ha gjorts förra veckan som hängde över mig. Men nu är det gjort och jag tänker bara ta det lugnt resten av dagen, för imorgon vill och behöver jag vara på jobbet igen - vi ska nämligen ha styrelsemöte!
Jag kurerar mig bäst jag kan med C-vitamin, Echínaforce och vitkål. Kanske har jag lite Kan Jang kvar i kylen också... ska kolla det!

Nåt roligt är i alla fall att jag har många fler läsare av mina bloggar än vad jag trodde! Jag gick in och kollade statistiken (något jag i stort sett aldrig gör) och blev glatt överraskad! :D Den här bloggen hade flest läsare, sen min LCHF Veggiestyle-blogg och sist min green-blogg. :D

Apropå imorgon förresten: Under förutsättning att jag är tillräckligt frisk så ska kompisen Katta och jag iväg på "spökjakt" hos en tjej en bit söder om Avesta. Hon som bor i huset besväras av oönskad andlig aktivitet, där andarna t o m börjat bli fysiska! Exakt hur vet jag inte, för det är Katta som har pratat med henne. Men vad jag vet är att Katta och jag har varit hos henne en gång tidigare för ganska precis ett år sedan, men lugnet efter vi hade varit där varade visst inte särskilt länge..! Vill du läsa om förra gången vi var där så är det bara att klicka HÄR!
Återkommer med vidare rapportering nån gång efter att vi kommit tillbaka från "spökjakten"!

Nu ska jag se till att få lite mat i magen och sen bara ta det lugnt och vila resten av kvällen!
Ha det så bra alla där ute i cyberrymden!

Anneli.

Inga kommentarer: