Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 30 oktober 2013

Mentalt utcheckad - igen

Trött är bara förnamnet!! Mentalt utcheckad är en underdrift..!
Idag hade vi styrelsemöte på jobbet och det tog drygt 2½ timmar!! Dessutom är jag sekreterare så jag måste vara på alerten och lyssna samtidigt som jag för de anteckningar som ska ligga till grund för protokollet. (Samtidigt händer det vanliga livet, vilket är rätt utmattande just nu..)
Protokollet ska jag renskriva imorgon.

Styrelsemötena är en av grundpelarna i ett Socialt företag. Det är där det mesta om den dagliga verksamheten bestäms, så det är en viktig del av arbetet!

Men nu avslutar jag detta blogginlägg! Jag märker att jag bara sitter och stirrar på dataskärmen, och trots att jag tänker att jag ska skriva om ditten och datten så orkar jag inte..!
Men så får det vara efter en dag som denna!! :P

En trevlig kväll önskar jag er alla!

Anneli.

Inga kommentarer: