Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 13 december 2015

3:dje Advent och Lussebak

Den här dagen ville jag knappt vakna till... sååå trött trots 8 timmars sömn inatt... har knappt orkat hålla upp ögonen på hela dagen! Meeen... Älskade sonen Adrian ville så gärna att vi skulle baka lussebullar, och vad gör man inte för sina barn!?! Så jag gjorde en halv sats saffransdeg och så bakade vi ut halva var!
Här är Adrians lussekatter:
Och här är mina:
När vi väl kom igång så gick det rätt snabbt! :o)

Det är ju inte bara Lucia idag, utan även 3:dje advent! Så av förekommen anledning kommer här även en bild på årets adventsljusstake:
En riktigt go och glad fortsättning på 3:dje advent/Luciadagen önskar jag er alla!

Anneli.

Inga kommentarer: