Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 2 december 2015

Tack och bock!

Idag har jag varit på mitt numera före detta jobb och fikat och lämnat tillbaka alla nycklar. Och så fick jag en jättefin orkidé:
Det kändes lite konstigt att lämna tillbaka nyckeln till lokalen, för jag har haft den (och skåpnycklarna) på min nyckelknippa i ganska precis 5 år! Men den konstiga känslan varade bara ett kort tag - jag känner mig trots allt ganska färdig med den delen av mitt liv! Nu vänder jag blad och börjar ett nytt kapitel av mitt liv! :o)

Igår kväll stängde jag av datorn ovanligt tidigt och satte mig och stickade istället, och så här långt har jag hunnit nu:
Det tar sig sa mordbrännar'n! ;o)

Nu funderar jag på om jag ska fortsätta sticka lite eller om jag ska gå ut till Da House och färglägga lite mer på den bild jag påbörjade för 11 dagar sen - den med alla snäckorna om ni kommer ihåg. Hmmm... Jag tror att det får bli Da House och färgläggning! Det känns som att det var jättelänge sen jag målade sist, och det är väl bra att variera sig lite! Dessutom längtar jag efter att lyssna på lite riktig rackarns hårdrock, och där ute är det ingen som klagar på volymen...! Så, ja... jag pyser väl iväg då! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: