Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 14 april 2014

Busy, busy, busy doin'...

... nothing at all... Nä, det stämmer inte! Inte alls faktiskt!! Jag har fullt upp och känner mig superstressad!!
På jobbet idag ska det handlas, göras fyllda fyllda baguetter till en kurs och sen ska jag även gå den kursen!
Imorgon ska jag vakna före tuppen för att vara i Borlänge på ett kurs om hur man tar betalt(!) och som börjar redan kl 9.00 och sen ska jag ha cirkeln på kvällen.
På onsdag får jag äntligen ta lite sovmorgon, men efter jobbet ska jag på 50-års kalajs!
På torsdag händer inte så mycket mer än att jag ska bli intervjuad i ca 1 timme av ett företag som ska utvärdera nåt som heter Kompetensbyrån. Kompetensbyrån hjälper Sociala företag med lite olika saker som t ex kompetensutveckling och de har förstås även hjälpt oss! Bl a var det genom dem som vi kom iväg på de där studiebesöken till Gotland för snart ett år sen.
En bit av ringmuren i Visby.
Men efter intervjun på torsdag tar jag påskledigt från all stress! Det lär jag behöva!!
Och nu lär jag ta jag sats så att jag orkar ända fram till dess!

När jag hinner och orkar skriva här nästa gång står skrivet i stjärnorna...! Men blir det "tyst" här några dagar så vet ni!

Anneli.

Inga kommentarer: