Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 17 april 2014

Lugnet har lägrat sig över nejden...

Det är luuuugnt... jag har ett inre lugn såväl som att det faktiskt är väldigt lugn i hela huset! Aaaaaah! Njuter!! :D

Nu är jag ledig från jobbet ända till på tisdag, och även om jag önskar att jag var ledig till på tisdag nån gång i juni eller så, så har jag nu resten av denna dag plus fyra dagar till att bar slappa på! Inte ett vettigt handtag ska jag tvinga mig till! Because I'm worth it!

På de här dagarna har jag bara en enda grej inbokad; på måndag. Och det är något roligt, och det blir då det! Jag tänker inte ens tänka på det nu, utan bara fokusera på att slappa!

Adrian åkte till Stockholm tidigare idag för att träffa sina syskon, så det är bara Janne och jag hemma på hela påsklovet! Och så katterna förstås!
Vanligtvis när jag blir ledig så här så brukar jag planera massa saker som jag vill/behöver göra, men inte denna gång! Näpp! Slappa får bli ordet för närmaste framtiden!
Men det utesluter ju inte att jag kanske kommer att lust att göra nåt, men det blir om det blir! Annars blir det INTE! :D

Nu fick jag helt plötsligt lite lust att gå ut i köket och se om det finns nåt gott att käka till middag..! Jag har haft en fastedag idag så jag är ganska så tom i magen! Nåt lättlagar blir det - det kan jag lova!
Först vill jag bara passa på att önska alla mina underbara bloggläsare
GLAD PÅSK!

Anneli.

Inga kommentarer: