Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 31 juli 2014

Bebisgos

Hur har ni det i värmen?
Själv håller jag på att fullständigt smälta bort! Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag klarar inte den här värmen!! Och ändå måste jag.... :-(
Inte kan jag ta semester som jag planerat heller... Imorgon skulle varit min sista jobbdag på 3 veckor enligt planerna men av anledningar bortom min kontroll så måste jag skjuta upp den en eller ett par veckor. Känns ju så där kan jag säga...! Men enligt meteorologerna ska det visst bli en lång och varm höst så det kan ju vara skönt att kunna ha semester då istället!

I tisdags smet jag lite tidigare från jobbet iallafall! :D Det är nämligen så här att jag har två av mina utflugna barn här på besök (Martin och "lilla Y") + att vi även har haft "finbesök" av min "extradotter" Maggie som bodde hos oss för ca 12 år sen som utbytesstudent! (Om ni vill se Maggie (bl a) så la jag ju ut en video för en månad sen när jag träffade henne i Stockholm. Klicka HÄR så kommer ni till det blogginlägget!)

Men jag började ju berätta om i tisdags... Då var det så här att jag smet lite tidigare från jobbet för att ta med mig Lilla Y, Martin, Maggie och Adrian till deras kusin Lena-Li som bor utanför Ludvika. Ni vet; hon som fick barn för snart 9 månader sen och som jag skrev om och visade bilder på den 9 november förra året. (Klicka HÄR för att komma till det blogginlägget!)
Jag tog massor med foton, men de flesta blev riktigt dåliga! Bland annat två kort på lille Didrik när han hade små solbrillor på sig! Synd, för han såg riktigt cool ut!
Äsch! Jag lägger ut det minst dåliga av de korten i alla fall, bara så ni får se:
Vilken cooling va!?! :D
På nästa foto hade han fått korn på min väska och höll på att undersöka den spännande dragkedjan:
Sista kortet jag lägger ut för den här gången är på Bröderna Bus, Maggie och liten Didrik:
Måste bara avsluta med att säga att Didrik är en helt fantastisk unge! Han var jättetrött redan när vi kom vid 17-tiden men ändå var han helt Ok med att gå runt som en vandringspokal oss emellan och busa med oss! Inte en enda gång gnällde han utan sken som en sol hela tiden! Jag ville nästan smuggla med honom hem, men det hade nog inte blivit så bra...! :P Men jag fick iallafall mitt lystmäte med bebisgos och bebispussar! Aaaaaah! Det känns bra att vara Bonusmormor! ♥

Anneli.

Inga kommentarer: