Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 11 juli 2014

Kantareller och äppelpaj

Arbetsveckan är till ända - äntligen... Trött är jag ju alltid, men ännu värre nu; den här värmen tar knäcken på mig! Men idag var det lite svalare och så ska det visst fortsätta vara ett tag framöver. Det är jag inte nåt ledsen över kan jag ärligen säga!
Lite regn vore inte heller fel (sorry alla semesterfirare)! Tänker mest på kantarellerna som vi har på vår egen tomt och mark; om de ska växa och bli nåt så behövs en rejäl regnskur!
Kortet taget 2012
Apropå semester så får jag vänta ända tills första veckan i augusti innan det är min tur, men den som väntar på nåt gott väntar... alltid för länge...! Nä då! Det känns helt Ok! :D 

Imorgon ska jag åka till Stockholm för att hämta hem Adrian. Han har varit där ända sen före midsommar och nu längtar jag rejält efter honom! Jag träffade honom förstås när jag var i Stockholm då när jag var på Rolling Stones-konserten, men det börjar också kännas länge sen... 
När jag ändå kör till Stockholm så ska jag skjutsa hem min storasyrra som varit här i en dryg vecka. Och på vägen ska vi hälsa på min tvillingsyrra som precis har flyttat till Bro norr om Stockholm. Hon har lovat att bjuda på äppelpaj! :D Mmmm... det ska bli gott!

En härlig helg önskar jag er alla! ♥

Anneli.

Inga kommentarer: