Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 28 november 2015

Ett presentkort - jo jag tackar!

Oj! En vecka har gått sen jag skrev nåt här... Men jag har skrivit 2 inlägg på min GRÖNA BLOGG åtminstone! När jag har nåt att skriva om som har med hälsa och nyttig mat att göra så gör jag det på den bloggen, så gå gärna in och botanisera där ibland också!

Idag la jag ut ett recept på jättegoda veganska biffar jag gjorde igår, och i förrgår skrev jag om min eftermiddag på IMF-kliniken's Öppet Hus i Falun. Vad jag INTE skrev på gröna bloggen var att jag faktiskt vann ett presentkort på en valfri behandling där! :o) Man kunde nämligen lägga ner en lapp med sin e-postadress i en skål som de skulle dra en vinnare ur efter att de stängde för dagen, och jag la ner både min och Jannes e-postadress (Janne var förstås med han också!), och det var Jannes lapp som blev dragen. Men som den gentleman har är så sa han att jag ska få presentkortet, för han tycker att jag behöver en behandling bättre än vad han gör. Och det är nog sant... Den här veckan har jag varit så trött så jag knappt har hållit ihop... :o(

Presentkortet har förstås inte kommit än, men det kommer väl på posten om några dagar kan jag tänka mig, och sen är det bara att bestämma vilken behandling jag vill ha och beställa en tid! Gissa om jag är glad! :o) Tjohoo!

Ikväll kommer en kompis som jag inte träffar så ofta, och hon ska till och med sova över här! Så det står seriöst soffhäng och djupa samtal på agendan! :o) Men först ska jag äta lite mat! Biffarna jag gjorde igår frös jag in - alla utom tre stycken! De tänkte jag äta till middag idag med avokado, mungbönsgroddar, bönpasta och jordnötssmörsås! Mmmmmums!

Anneli.

Inga kommentarer: