Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 12 november 2015

Läckande kranar och mer målning

Idag har det varit en riktigt slö dag! Det är inte många knop som blivit gjorda! Förutom att ha ätit ett par gånger så är det enda som blivit gjort att jag följde med Janne in till stan en sväng, och färglade en sida i min vuxenmålarbok.

Det enda vi gjorde i stan var att åka till en rörfirma för att beställa en ny kran till köket och en till handfatet i badrummet - båda läcker nämligen! Man kanske kan tycka att det vore bättre att bara byta packning, men kranarna är till åren och rätt skruttiga så vi beslöt att helt sonika byta ut dem!

När vi kom hem gick jag direkt ut till Da House, satte på en balja kaffe och började färglägga. Sen satt jag där och njöt av kaffet, tystnaden och färgerna! Och det här var det jag åstadkom idag:
Hela vänstersidan färdig! :o) (Klicka på bilden om du vill se den bättre).

Tycker ni att det blir för många blogginlägg om min målarbok?
För mig känns det bra att dels ha något att skriva om nu när det inte händer så mycket i mitt liv, och jag tycker också att ett blogginlägg blir så mycket roligare att läsa när det också finns en bild! Dessutom är jag ju "modern" och helt rätt i tiden för en gångs skull; det är supertrendigt att färglägga bilder i vuxenmålarböcker! Så om ni inte har nåt emot det så kommer det att fortsätta bli blogginlägg om mina färglagda bilder! Men även annat förstås - så fort jag har nåt att skriva om! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: