Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 1 november 2015

Ett streck i räkningen

Idag är jag tröttare än tröttast! I två nätter har jag sovit jättedåligt av nån anledning, så det är inte så konstigt kanske.
Jag gick ut i Da House en stund på eftermiddagen för att fortsätta färglägga bilden med delfinen som jag har visat er två gånger redan, men tröttheten har gett mig dimsyn vilket gjorde det svårt att färglägga nåt, så jag fick lägga ner efter en stund. :o( Och jag som hade hoppats på att få bilden klar idag...! Det var ju ett streck i räkningen, men jag får hoppas på att sova bättre nu i natt så kanske jag kan färdigställa bilden imorgon! För det är inte så himla mycket kvar! Jag har ju jobbat på den lite varje dag nu sen den 24/10, men trots att jag suttit i ett par timmar i sträck några gånger så är bilden så detaljerad så den låter sig inte blir klar så snabbt!

Jag måste erkänna att jag är lite förvånad över att jag tycker det är så roligt att färglägga bilder! Jag var lite tveksam innan jag började... men det är faktiskt både roligt och rogivande, och tiden fullkomligt flyger iväg när jag sitter och färglägger!

Nu är det TV-soffan som gäller resten av kvällen - så länge som jag orkar hålla mig vaken... TV-programmet "Allt för Sverige" börjar idag och det tycker jag är rätt kul att se, så jag hoppas att jag kan hålla mig vaken!

Over and out för denna gång!

Anneli.

Inga kommentarer: