Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 13 november 2015

Färgglada snäckor

Hej alla kära bloggläsare!
Fredag den 13:de idag... Vad gör ni? Festar? Tittar på Idol? Ligger under täcket och väntar på att "otursdagen" ska ta slut?
Själv sitter jag här vid datorn... i rummet står TV:n på och självklart är det Idol som visas här i vardagsrummet! Så jag sneglar lite över datorkanten, och förstås kan jag inte undgå att höra vad som händer!

Jag tänkte inte vidareutveckla det där nåt mer nu, utan vill istället varna alla er som tröttnat på mina färglagda bilder: Här kommer en till, ni kan surfa vidare nu, för nu kommer dagens färdigställda bild:
Snäckor... Snäckor brukar väl inte vara så färgglada kanske men det här är min målarbok och jag gör som jag vill! :o)

Så här ser hela uppslaget ut:
Och mer än så här blir det inte idag!

Trevlig helg önskar jag er alla!

Anneli.

Inga kommentarer: