Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 18 april 2013

Mot alla odds

Mot alla odds - och då menar jag ALLA odds - så är jag fortfarande vaken! Jo, jag vet att jag vanligtvis är en riktig nattsuddare och att klockan bara är barnet, men undertecknad har jobbat sen kl 05.00 i morse! Jag fattar inte själv att jag fortfarande kan hålla ögonen öppna!

Vad gör en morgontrött/vanligtvis kvällspigg typ som jag på jobbet kl 05.00? Jo, det ska jag tala om:
Kokade kaffe och fixade frukost till 35 personer!! Ja, inte ensam då tack och lov, Nettan var med förstås! Avesta kommun hade en av sina företagsfrukostar igen och för andra gången anlitade de oss i Södra Dalarnas Serviceteam till att stå för frukostcateringen! Frukostcatering är faktiskt ganska kul, de tidiga mornarna till trots!
Det verkar också vara väldigt uppskattat av företagarna som äter av frukosten, för många tackar och/eller ser väldigt glada ut! :D

Annars så har vi varit på kurs igen! :D Igår var vi hela gänget i Långshyttan utanför Hedemora på näst sista webbkurstillfället. Vi har fått varsin webbsida att öva på och om vi vill och tycker att den blir bra så kan vi använda den som en egen personlig hemsida sen efter kursen. Men tanken är ju att vi ska göra en hemsida till företaget, vilket vi också ska försöka oss på när vi blir lite mer "varma i kläderna"! Kul hade vi på kursen i alla fall! :D

Ja, det här blir allt för idag! På återseende!

Anneli.

Inga kommentarer: