Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 5 december 2013

Snö var det här!

I morse... ehrm... rättelse: i förmiddags när jag drog upp rullgardinen var hela världen vit! Eller i varje fall den del av världen som jag kan se från mitt sovrumsfönster! Snön föll så vackert i stora, vita flingor. Men attans vad halt det var! Både att ta sig ut till garaget och ute på vägarna! Trots nya dubbdäck på bilen fick jag köra väldigt lugnt och försiktigt in till jobbet!

Väl där satte vi oss ner och summerade ihop dagen som var igår och konstaterade att vi alla var lite besvikna över att det inte kom så många besökare som vi hoppats! Som vi jobbat för att dagen skulle bli så bra som möjligt!!! Men vi är en erfarenhet rikare och vi ska prova att ha ett nytt Öppet hus till våren bestämde vi!

Trots att jag fortfarande är alldeles slut så kom jag faktiskt ihåg att ta kort på några av de grejer som vi tillverkat och som man kan köpa av oss:
Först ut är några ponchos som en av våra medarbetare har sytt. Visst är de fina!?! Varma och gosiga dessutom! :D
Här har vi fler alster! En annan av våra medarbetare är helt suverän på att virka och har virkat ovanstående juldukar!
Och inte bara juldukar - även virkade disktrasor av Bambugarn, och här ovan ser ni en av dem! Bambugarn är helt suveränt bra till disktrasor i och med att bakterier inte inte trivs i det materialet!

Till sist måste jag bara visa några närbilder på de fina juldukarna! Bilderna får tala för sig själva!


Ja, det här blir allt för idag!! Ha dä!!

Anneli.

Inga kommentarer: