Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 2 december 2013

Upp-och-nervända världen

VARFÖR är jag alltid supersugen på choklad när jag har en halvfastedag och kalorirestriktionen inte riktigt medger ens en endaste liten chokladbit?!?
På mina ätdagar kan jag ju (nästan... teoretiskt...) äta hur mycket choklad jag vill, men då kommer jag inte på att jag kan det eller är särskilt sugen...!!

Varför är jag alltid sååå himla trött hela dagarna, bara för att piggna till nån gång fram på kvällskvisten när det börjar bli sovdags för de allra flesta?!?
Sen sitter jag uppe och nattsuddar till klockan blir alldeles för mycket!! Idag var det snudd på att jag försov mig, fastän jag inte börjar jobba förrän kl 13.00...!!

DET ÄR JU UPP-OCH-NERVÄNDA VÄRLDEN!! (< Länk)

Jag har aldrig varit riktigt "normal", och det ska väl tydligen inte vara så i detta livet heller....!
Bara att leva med antar jag! :-/

Anneli.

Inga kommentarer: