Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 28 juni 2014

Gissa var jag är...

och gissa vad jag ska göra...

Några av er vet redan, men de allra flesta av er har inte en susning, för jag har inte skrivit något om det - än! :o)

Vi kan börja med var jag är nånstans. Jag befinner mig i skrivandes stund i Fjollträsk (Stockholm) - närmare bestämt på Lappkärrsberget i närheten av universitetet. Här bor nämligen mitt mittemellanbarn Ylvali och hennes sambo, och här ska jag sova några nätter. :D

Vad ska jag göra då? Ja, idag har jag inga speciella planer. Tänkte gå ut en sväng och se lite på omgivningarna bara. Men imorgon ska jag träffa min kära ärkepolare "tantista" som hon kallar sig när hon ibland kommenterar här på bloggen, och vi ska bl a gå på bio och se filmen Maleficent! Tjohoo! Jag har inte gått på bio sen tantista och jag såg filmen Philomena den 22 december förra året! Adrian - som ju är här i Stockholm sen före midsommar - ska också följa med på bion! Åh det ska bli så kul!! :D
Men ÄNNU roligare ska vi ha på tisdag! För då ser ni, DÅ ska tantista och jag (och en kompis till) gå på konsert och se....... *Trumvirvel*........ Rolling Stones!!!!!!!!!
Och för er som trodde att jag bara lyssnar på hårdrock kan jag berätta att jag tack vare mina äldre syskon är uppväxt med band som t ex Beatles, The Animals, The Kinks och Rolling Stones - och jag gillar den musiken också! :P

Men nu ska jag ta mig ut på den där promenaden! På återseende!

Anneli.

Inga kommentarer: