Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 11 juni 2014

Jaaaa! Det lyckades!

Idag regnar det här i Avesta... (skönt med lite mindre värme tycker ju jag då som inte är någon sol- och värmedyrkande person...), men vilken tur då att jag filmade lite på min promenad med Jenna igår och att jag lyckades ladda upp filmsnuttarna denna gång!! :D Jag tror att den första videon som inte ville ladda upp sig var för lång, så nu blev det kortisar och då fick jag det ju att funka! :D Så håll till godo:



En härlig dag önskar jag er alla!

Anneli.

4 kommentarer:

tantista sa...

Yay, duktig du är som förstått dig på YouTube! Jenna är en sötnos :)

Anneli Sjögren sa...

Youtube?? Ligger mina videosnuttar ute på youtube bara för att jag postat dem här på bloggen?? Det var i så fall mer än vad jag visste!
Ja, Jenna är såå himla go och fin!! ♥

tantista sa...

Hmm, skumt... dom har ju en YouTube-ram runtomkring sig? Men å andra sidan så kommer man inte till YouTube när man klickar på dom. Eller jo, man kommer till YouTube, men inte till dina videos. Mystiskt.

Anneli Sjögren sa...

Mmmmm..... Mycket mystiskt...!