Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 27 mars 2012

Lång dag tar också slut

Klockan är snart midnatt och här sitter jag alldeles ensam i lokalen! :D
Dagen har varit lång känns det som, och jag har fått en del gjort - fast inte så mycket som jag hoppades när jag vaknade imorse...! Men så är det nästan jämt tycker jag, så det är bara att leva med!

På cirkeln ikväll bjöd jag på våfflor - både "vanliga" och LCHF, och det var uppskattat må ni tro!! Det vart smet över så imorgon på mötet med vårt Sociala företag tänkte jag bjuda på våfflor till fikat! :D Tror nog ingen blir direkt ledsen för det!! :P

Men nu behöver jag komma isäng!!
Natti natti på er!!

Anneli.

Inga kommentarer: