Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 24 september 2013

Höstrusk och höstmys

Hallå där i cyberspace! Hur har ni det i höstrusket?
Här i Avesta har det blåst rätt ordentligt, regnat lite och varit så där allmänt höstligt. Det är ju förallandel inte så konstigt - det är ju liksom den årstiden...!! :P Men nog hade jag velat ha det lite varmare och soligare!!
Nåja. Det är ingen idé att klaga! Bara göra det bästa av det!

En av de bra sakerna med hösten är att det är "värt" att börja tända ljus igen! På sommaren tycker jag att det är ganska bortkastat i o m att det ändå är så ljust ute. På sommaren tänder jag i stort sett bara ljus när jag ska meditera. (Vilket kanske också kan verka lite bortkastat eftersom man blundar hela tiden...! Hihihi... ;-) Ja ja... Men nu är hösten onekligen här och ljusen lyser upp kvällningen här i det Sjögrenska hemmet! :D Myyyyys!!!
Något annat jag har förgyllt denna höstdag med är hemmagjord glass som blev sååå himelskt god!! Om ni också vill göra egen supergod glass så kan ni klicka HÄR så kommer ni till min "gröna" blogg där jag la upp receptet! :D
Och med detta säger jag Go'natt!

Anneli.

Inga kommentarer: