Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 1 september 2013

Jättegod och jättestor

Jajjamensan!! Det blev muffinsbak i det Sjögrenska köket idag!
De blev lite kompakta - men vääääldigt goda!! Jag tänker inte avslöja nåt recept än, för jag vill fila lite på det först...! Men imorgon kväll tänkte jag bjuda de som kommer på cirkeln på muffinsarna. Det ska bli spännande att se vad andra tycker om dem!

Meanwhile in the garden:
Den här jättepotatisen grävde Janne upp ur potatislandet medan jag bakade! Tyvärr var den ganska grön på ena sidan så det är inte tillrådligt att äta den...! Men eftersom potatisen i landet verkar vara extra välvuxen i år så kommer vi ha så gott om potatis att det inte gör något! Den här kommer att få bli sättpotatis till nästa år istället för att ätas!

Anneli.

Inga kommentarer: