Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 11 maj 2014

Lördagsmys med konsekvens

Igår hade Adrian och jag lite lördagsmys framför TV:n till Melodifestivalen. Vi poppade ekologiska popcorn och jag hade (dumt nog) köpt hem ostbågar. Jag ÄLSKAR ostbågar!! Eller jag kanske ska säga älskade... jag vet inte om jag vill äta såna nåt mer...
Alltså, allting har ett pris och priset för nästan en halv stor påse ostbågar var för min del en fruktansvärd halsbränna! Jag vaknade mitt i natten av halsbrännan och trots bikarbonat och Rennie-tabletter ville det inte riktigt ge med sig. Hela dagen har jag känt hur halsbrännan legat på lut, men jag har klarat mig hittills...hoppas det fortsätter så för jag behöver verkligen få sova inatt! Tror nog att jag tar en tesked bikarbonat i ett glas vatten innan jag går och lägger mig för säkerhets skull!

Och så börjar en ny arbetsvecka igen! Första uppgiften blir en promenad med Golden-tiken Jenna! Tyvärr ska det tydligen fortsätta regna så antagligen blir det inga foton nu heller... eller så blir det det. Man vet aldrig! Men jag lovar att ni kommer att märka när jag fått till några bilder! :D

Anneli.

Inga kommentarer: