Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 26 mars 2016

En veckas BF

Idag åkte familjen Sjögren ner till Stockholm på en snabbvisit. Tre personer åkte ner, men bara två kom tillbaka! Adrian ska nämligen hälsa på sina storasyskon nu under påsklovet. Det innebär att Janne och jag har BF en hel vecka! BF = BarnFritt! :o) Lika bra att börja "träna sig" på att inte ha några barn hemma, för Adrian kommer förmodligen att flytta hemifrån om lite drygt 2 år...! Från 5 barn till inga barn... Undrar hur det kommer kännas...? Jaja, den dagen den sorgen!

Mitt äldsta barn - Linnéa - fyller år imorgon, och det var till Linnéa vi körde Adrian, och självklart passade jag på att pussa lite på henne och gratta med ett påskägg med lite presenter i. :o) ♥ Och inte så förvånande så var en av presenterna en av bambudisktrasorna jag stickat!
Det var Adrian som fick välja vilken disktrasa hon skulle få, och han valde den här ovan!

Mitt näst äldsta barn - Rickard - har sin födelsedag endast 9 dagar efter Linnéa, så jag hade med ett påskägg med presenter till honom också, och som tur var så var han hemma hos Linnéa när vi kom så jag fick pussa lite på honom också! :o) ♥
I Rickards påskägg låg förstås också en bambudisktrasa, och även denna hade Adrian valt. Han valde en av de blå:
Så... Nu ska Janne och jag ha det lugnt och skönt en hel vecka! Eller lugnt och tråkigt...? Ja, lugnt blir det iallafall!!
;o) :P :o)

Anneli.

Inga kommentarer: