Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 17 mars 2016

Inte riktigt hundra...

Idag mår jag inte riktigt hundra... Jag har ont i huvudet - nästan som om jag hade baksmälla... Men alkohol har jag inte druckit på många år, så det kan det inte vara! Men jag tror att jag vet vad det beror på:
Igår fick jag en superhärlig Regndroppsmassage (som en del av min födelsedagspresent), och efter att man fått en kroppsbehandling ska man dricka mycket vatten närmsta dygnet. Det har undertecknad varit dålig på... Så idag försöker jag skärpa mig och dricka mer! Hittills har det inte hjälpt, men skam den som ger sig! :P

Jag hade planerat att gå ut i Da House för att plocka bort julornamenten från fönstren idag, men det sket sig... Visserligen gick jag ut dit, men väl där skulle jag bara sätta på en kopp kaffe först, och när jag ändå satt där vid köksbordet med min kopp så tog jag fram vuxenmålarboken och började färglägga en bild.
Och sen tog orken slut... :-(
Men, det är ju ett tag kvar fram till påsk, som en av mina vänner på facebook skrev, så jag har ju lite tid på mig att få bort juldekorationerna från fönstren! ;o)
Resten av den här dagen lär det inte bli många knop gjorda... förutom att jag lovat Adrian att vi ska hjälpas åt med middagsmaten. Det blir "Flygande Sjögren" här idag, vilket naturligtvis är en vegetarisk variant av "Flygande Jakob"! Mums! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: