Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 12 juli 2010

Nu är jag snurrigare än vanligt...

Jag skyller på värmen!!
Igår när jag skrev om PSYCH-K så hade jag egentligen tänkt berätta nånting annat än vad jag sen faktiskt gjorde...! Förutom att det var olidligt varmt så var jag helt slut och det var mitt i natten, så jag skyller helt enkelt på det!! ;-)

Det jag hade tänkt att berätta var att kompisen hjälpte mig att muskeltesta om min nya medicin verkligen är bra för mig. Jag är ju väldigt skeptisk mot vanlig Apoteksmedicin!!
I alla fall så visade muskeltestet att medicinen faktiskt är bra för mig! Det var ju bra! Sen frågade jag om jag kommer att behöva äta Apoteksmedicin för min hjärtsvikt i resten av mitt liv, och svaret blev till min förvåning och belåtenhet "nej"!! :D
Frågade om jag skulle bli fri från hjärtsvikten också, och svaret var "ja"! Låter bra!!
Kanske är det så att Emconcor hjälper mitt hjärta att inte rusa iväg så där så att det får vila lite och att det i sin tur gör att homeopatmedicinen får en chans att läka och bygga upp hjärtat så att jag på sikt inte behöver äta medicin! Hoppas det!

Sen tänker jag också på det jag läste för nån månad sen; att kroppen egentligen är självläkande - under förutsättning att den får all den näring den behöver, och här kommer Kyäni in!
Kyäni innehåller ju massor av vitaminer, mineraler, spårämnen och antioxidanter! Och jag har verkligen märkt skillnad nu när jag druckit Kyäni Sunrise i ca 5 veckor! Jag är piggare på dagarna, har lättare att komma ur sängen på morgonen och sover gott hela natten - nåt jag inte har upplevt på många, MÅNGA år!! Ja faktiskt har det t o m varit så att jag vaknat vad jag tycker är förtidigt på morgonen och blivit förbannad på att jag inte kunnat somna om, bara för att upptäcka att anledningen till att jag inte somnar om är att jag är utsövd!! En för mig helt ny känsla!!

Hur ska det då bli när jag börjar ta Body FX? Den ska ju vara rena dynamiten! Men jag vill vänta nån månad innan jag börjar ta den av den enkla anledningen att jag vill se hur min hjärtmedicin påverkar mitt allmäntillstånd först.

Kyäni Sunset kommer jag aldrig att börja med p g a att jag är vegetarian av födsel och ohejdad vana och inte vill äta något som man behöver döda för att få, och Kyäni Sunset innehåller ju Lax. Synd egentligen för den ska vara helt outstanding säger de, men jag kan bara inte...! Istället så äter jag linfröolja - för på nåt sätt måste jag få i mig de viktiga Omegafetterna!

Vill DU göra denna resa med mig - inte bara genom att läsa om mig här på bloggen, utan att påbörja din egen resa mot bättre hälsa och ekonomi - så tveka inte att höra av dig till mig!!
Det är tillsammans vi skapar och når våra mål!!
Välkommen i teamet!!

Anneli.

Inga kommentarer: